Hej hej förvirrad tjej.

Ibland överträffar jag mig själv eller nja plånboken i kylen toppar nog fortfarande listan men ibland funderar jag på hur tänker jag?? Jag trodde halva dagen, från lunch och fram till stängning, att det var torsdag. Det var lite småtungt att landa i verkligheten på en måndag men det hade i alla fall slutat regna när jag landade, det hade kunnat vara värre. Det som fick mig att fundera på hur jag tänker, eventuellt om jag alls tänker, var när jag insåg att jag har schemat på jobbet. Schemat för jobbet på jobbet. PÅ JOBBET! För det gör det säkert nytta? Så jag är inte helt säker på när jag börjar imorgon men morgonpigg och glad åker jag till jobbet och chansar på att jag börjar "tidigt".

 
Michael Grimm, fantastisk. Min favorit från hans nya (?) skiva på spotify är I've got dreams

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0