I'm alive.

Det har varit full fart här sen i påskas då jag senast skrev. Kombinationen av fullt upp och inte sugen på att skriva har gjort att det har varit lugnt här ett bra tag. Vi får se vad som händer nu.

Ikväll har det varit riktigt söndagslyx chez Tiny. En drink före maten och mys med mat framför idol, ibland är det så otroligt skönt att få vara själv och tänka. Jag har kanske inte kommit fram till så mycket och jag har inte gjort något vettigt över huvudtaget.

Det enda jag har kommit fram till är att jag ska färga håret mörkt nu till hösten. Är jag på tal om höst, den enda som ser fram emot höst och vinter? Ska bli mys att få dra på sig vinterjackan!

Jag ska fortsätta mysa här nu. På tal om mys är det någon som har förslag på någon bra låt jag borde ha på min nya spotify lista?
/tiny


Kommentarer
Postat av: F

Hur många låtar vill du ha? ;)

2011-09-05 @ 13:39:34
Postat av: If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss

KARMIN - LOOK AT ME NOW

2011-09-10 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0