Klart man hänger med

Ibland ska man passa sig för att skratta åt andra, för plötsligt står man där med byxorna nere och är lika korkad. Ajajaj inte bra. Hörde ett skämt idag fnissade lite, det var inte SÅ kul, fick höra historian om en person som inte fattade skämtet. Hur korkad får man vara tänkte jag? Vi fortsatte prata runt skämtet, och efter 10 minuter gick det upp ett ljus och även jag förstod hela skämtet. Det hela blev plötsligt mycket roligare när man förstod hela och in my face för att jag skrattade åt någon annan.

Annars? Jag stormtrivs på nya jobbet och här hemma jobbar jag med att korta ner min to do list, det känns lite som neeeeever eeeending stooory. Kanske skulle det gå bättre om jag inte tittade på idol men nej jag sitter stadigt i soffan en stund till.


Skrattpiller.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0