Lite mindre oändlig.

Min oändligt långa to do list har faktiskt blivit lite mindre oändlig, nu är det bara resten kvar. På tal om kvar, min gamla Sony Ericsson är festlig, nyss hade jag inget batteri kvar och så helt plötsligt medans jag läste sms, poff, så kom halva batteriet tillbaka?!

Jag har upptäckt att min nya säng är alldeles för skön, det är näst intill omöjligt att slita sig upp på morgonen. Det spelar ingen roll hur pigg jag är när jag vaknar, sängen vill att jag ska ligga kvar och jag är inte den som är den vilket resulterar i väldigt stressiga mornar.

Ska läsa lite bok och försöka sova snart, i hopp om att komma upp till en lite mindre stressig morgon.

/tiny
p.s här är skämtet jag trodde att jag förstod, sen gick det upp ett ljus och då skrattade jag. Högt. Pinsamt när det var 10 minuter efter alla andra. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0