Ursäkta mig

Jag har kommit på mig själv med en så fånig ovana. Om någon säger något bra om mig, spelar ingen roll vad det handlar om, så svarar jag med en förklaring gärna som hävdar motsatsen. Om någon till exempel säger: vad duktig du är som tränade idag. Då blir mitt svar något i stil med ja kanske det men jag tränade inte på hela förra veckan. Alltid pratar jag bort en komplimang. Det är nästan som att jag ber om ursäkt.
Sjukt irriterande, både för mig själv och jag gissar även för alla andra. Så jag ska skärpa mig, genast. Så jag lovar mig själv om någon ger en komplimang eller säger något allmänt snällt ska jag inte prata bort det. Nej, för från och med nu ska jag svara med tack. Jag tror det räcker bra!
/tiny


Kommentarer
Postat av: jag

hej jag sökte runt lite på internet om ägg och så kom jag in hit! så jag tänkte om det inte är allt för mycket begärt skulle du inte kunna beskriva för mig om hur man göra en omelett med frysta ägg har hört att du är skall vara en riktig TALANG på det!

2012-04-05 @ 06:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0