Det var då fan vad det var jävlar

Det här året. Det här året... Det har inte börjat bra, alls. Förutom knäkrångel och annan skit så kan jag inte längre laga mat. Igår misslyckades jag med ugnspannkaka, en tredjedel blev bränd och oätbar. Idag skulle jag göra ugnsstekt falukorv med potatismos. Det blev någon jävla potatissoppa av skiten. Jahaja ja fick bli sallad för potatisen gick inte att äta.
Ja annars så känns det lite det var då fan vad det var jävlar. När jag börjar andas ut och tro att en fas i mitt liv är över, äntligen ja då visar det sig vara fel. Det känns lite som en käftsmäll. Nej jag ångrade mig det känns jätte mycket som en käftsmäll!
Nej nu ska jag äta min mat, den del som är ätbar och rycka upp mig!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0