Ordningen är återställd.

Badmintonmatchen är avklarad, och det gick enligt plan. Jag vann. JAG ÄLSKAR ATT VINNA! Det ska sägas att det stundtals 3 set av 5 var spännande, de övriga två vann jag övertygande. Det var roligaste matchen hittills inte bara för att jag vann utan för att vi båda spelade bra, ja alltså bra med våra mått mätt. Jag hävdar att ordningen är återställd att jag åter är badmintonvinnaren, R hävdar att det står 1-1.Han hävdar att 2011 är historia, då jag var obesegrad på alla spelade matcher. Jag vill dock påstå att jag totaltsett är mästaren, och om det nu är det absolut senaste som räknas så är min lilla förlust också histora. En historia som för övrigt inte ska upprepas. Trots härlig seger så är det två andra saker som blir måndagens bästa. -Knäet blir bättre och bättre, trots ganska mycket tvära stopp på badmintonen så kändes det riktigt bra. -Den för mig okända kvinnan på bussen som gav mig komplimang för flätan i mitt hår. Det var oväntat, det kändes äkta och det lyste upp min dag! Nu får vi se vad tisdagen bjuder på. /tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0