Tagga till

Imorgon är en viktig dag, det är dags för revansch i badminton mot R. Jag Ska Vinna. Så jag ska ladda med ett träningspass på morgonen, jobb och så ska jag äta taggtråd till middag så att jag den här gången kommer taggad till badmintonhallen. Tänk vilken bra start på veckan, det kommer motivera resten av träningsveckan.
När vi är inne på att vinna så kan jag meddela att jag vann pengar till bästa E. Mm jag spelade lite poker på hans konto och jag slutade på förstaplats se där ja så det kan gå. Hade jag haft tid hade jag nog spelat på mitt egna konto för vad kul det var, det hade jag nästan glömt.
Nu läsa ett kapitel sen sova, god natt!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0