Effektiv söndag

Vilken bra söndag, har haft fullt upp hela dagen. Morgonpromenad med sällskap i dimman, frukostmys med vasaloppet på, tittat på brorson som spelat hocket och busat lite med hans bror under tiden också älskade ungar! Hem igen för plugg, promenad till gymmet för ett pass Zumba. Jag älskar verkligen Zumba det gör mig på bra humör. Det hade varit perfekt om det inte var för att min lägenhet inte verkar ha städat sig själv trots att jag var tydlig med att det skulle vara klart när jag kom hem igen. Så himla typiskt. Det betyder att jag får ta tag i det själv antar jag. Så städ och plugg är vad som återstår av denna vecka.

"Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet."

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0