Social naken? Nej tack!

På gymmet jag tränar finns barnpassning således kan det ibland springa ungar i omklädningsrummet. Det gör mig inget men idag passerades någon slags gräns. Jag står och duschar när en unge kommer in och pekar på mig och säger vaaad göööör duuuu? Föräldern har noll koll på sitt barn och märker för övrigt inte ens att båda barnen en stund senare drar från omklädningsrummet. Jag har inget emot barn och kalla mig känslig men när jag är naken har jag inte lust att förklara för en främlings unge att jag duschar. Att nej ,i det där rummet är det inte dusch det är en bastu. Och ja det här är en dusch. Är det för mycket begärt att föräldern håller ett öga på sina/sitt barn i de fem minuter som det tar att byta om? För jag kan inte tänka mig att det skulle vara en nöjd förälder om barnpassningen inte höll koll på deras ungar!
Det enda som är värre är främlingar som bestämmer sig för att börja småprata med någon som är naken. Nej, jag har inte lust att samtala med okända människor när jag är naken inte heller lära någons barn om duschutrymmen! Så är det med det!
Dagens bästa är återlämnade skor.
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0